Pinigų ir prekių grąžinimai
Prekių grąžinimas
Mes taikome net 90 dienų grąžinimo ir grąžinimo politiką, o tai reiškia, kad per 90 dienų nuo prekės gavimo galite prašyti grąžinti prekę.
Grąžinimo taisyklės
Kad prekę būtų galima grąžinti, ji turi būti tokios pat būklės, kokios ją gavote, t. y. nenaudota ir nauja, ir turi būti grąžinama originalioje pakuotėje su visomis dalimis.
Atkreipkite dėmesį, kad nemokamo grąžinimo nesiūlome, o grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka klientas.
Nepriimame grąžinti ledo vonių, kurios buvo pripildytos vandens. Galite išpakuoti ledo vonią, pabandyti, ar ji tinka, sėdėdami joje be vandens, ir įvertinti medžiagas bei kokybę, kad įsitikintumėte, jog jos atitinka jūsų lūkesčius. Jei nuspręsite ją grąžinti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu info@zenice.lt ir pradėkite grąžinimo procesą.
Taip pat atkreipkite dėmesį, kad prieš patvirtindama grąžinimą mūsų komanda gali paprašyti pateikti gaminių nuotraukas, kad įsitikintų, jog jie yra nenaudoti ir tinkamos perparduoti būklės. Gavus jūsų grąžinimą, jis bus apdorotas, o jei iškils kokių nors problemų, mes su jumis susisieksime.
Žala ir problemos
Gavę užsakymą apžiūrėkite jį ir nedelsdami susisiekite su mumis, jei prekė turi defektų, yra sugadinta arba gavote ne tą prekę, kad galėtume įvertinti problemą ir ją išspręsti.
Pažeidimai turi turėti įtakos gaminių gebėjimui veikti, paprastas nusidėvėjimas netaikomas. Negalėsime grąžinti pinigų ar pakeisti prekės už atsitiktinę kliento padarytą žalą.
Pinigai grąžinami ir prekės keičiamos tik už gamintojo defektus, kurie turi būti pateikti klientų aptarnavimo komandai per 10 dienų nuo užsakymo gavimo. Praėjus 10 dienų nuo užsakymo gavimo, dėl gaminio pobūdžio visus smulkius pažeidimus turime laikyti gaminio nusidėvėjimu.
Pasiliekame teisę atsisakyti grąžinti pinigus, jei įrenginys yra prievarta sugadintas arba juo piktnaudžiaujama.
1 metų garantija
Mūsų 1 metų garantija netaikoma pripučiamiems įrenginiams ir leidžia tik vieną kartą pakeisti gaminį / užsakymą. Zenice ledo vonios atveju garantija gali būti suteikiama tik nuo plyšimo / siūlių nesandarumo arba konstrukcijos defektų. Dėl mažų skylučių ir smulkių defektų garantija nesuteikiama, jei apie juos pranešama po 10 dienų nuo gaminio gavimo.
Pinigų grąžinimas
Gavę ir patikrinę jūsų grąžinamą prekę, išsiųsime jums el. laišką, kuriuo pranešime, kad gavome jūsų grąžinamą prekę. Taip pat informuosime jus apie pinigų grąžinimo patvirtinimą arba atmetimą.
Jei grąžinimas bus patvirtintas, per tam tikrą dienų skaičių jūsų grąžinimas bus apdorotas ir kreditas bus automatiškai pritaikytas jūsų kredito kortelei arba pradiniam mokėjimo būdui.
Trūkstami užsakymo elementai
Kai kurios prekės siunčiamos atskirai, todėl jei negavote dalies užsakymo, gali būti, kad ji bus pristatyta netrukus. Jei apie trūkstamą prekę pranešama praėjus 10 dienų nuo užsakymo gavimo, tai negarantuoja pinigų grąžinimo ar to gaminio pakeitimo.
Apie visų trūkstamų prekių trūkumą reikia pranešti per 10 dienų nuo užsakymo gavimo.
Atšaukimai
Atšaukti užsakymą ir atgauti visą sumokėtą sumą galite tik iki jo įvykdymo. Jei užsakymas jau įvykdytas, negalime atšaukti užsakymo, nes jis jau išsiųstas. Jei jūsų užsakymas nebuvo išsiųstas (neturite sekimo numerio), galime atšaukti jūsų užsakymą. Kiekvieną užsakymą išsiunčiame per 24-48 valandas.
Muitinės atsisakytos priimti siuntos
Kaip nurodyta mūsų siuntimo politikoje, kiekvienas klientas yra atsakingas už savo šalies importo mokesčių ir rinkliavų sumokėjimą. Jei atsisakysite sumokėti muitus ir jūsų užsakymas bus grąžintas mums, grąžinsime jums pirkimo sumą, atėmę visas siuntimo / muitinės išlaidas.Tikslią sumą jums nurodysime el. paštu, kai gausime jūsų grąžintą sumą.
Atkreipkite dėmesį: kai siuntinys mums grąžinamas, mes sumokame siuntimo kainas du kartus - vieną kartą už pirminį siuntimą, o kitą kartą - už jo grąžinimą; abi šios išlaidos bus išskaičiuotos iš jūsų grąžinamos sumos.
Pamestos arba pavogtos pakuotės
Už bet kokią pakuotę, kurios praradimą patvirtina sekimo informacija, bus grąžinami pinigai arba kompensuojama kitu įrenginiu.Tokiu atveju susisiekite su mumis.
Užsakymams, kurių pristatymą patvirtina sekimo informacija, "Zenice" kompensacija nepriklauso.
Jei iškiltų kuri nors iš šių problemų, susisiekite su mumis ir mes padarysime viską, ką galime, kad rastume sprendimą.
Prekes keičiame tik tuo atveju, jei jos yra nekokybiškos arba sugadintos. Jei norite pakeisti į tą pačią prekę, parašykite mums el. paštu info@zenice.lt, kad galėtume jums išduoti pašto grąžinimo kvitą ir atsiimti užsakymą iš jūsų.
Prekių grąžinimas į mūsų sandėlį
Norėdami grąžinti gaminį, rašykite mums el. paštu, kad galėtume nurodyti grąžinimo adresą, kuriuo turėtumėte siųsti gaminį. Atkreipkite dėmesį, kad mes nemokame už grąžinamų prekių siuntimą, už jį turi sumokėti klientas.
Priklausomai nuo to, kur gyvenate, gali skirtis laikas, per kurį jus pasieks pakeistas gaminys.
Jei siunčiate didesnės nei 75 eurų vertės prekę, turėtumėte apsvarstyti galimybę naudotis sekimo paslaugomis arba įsigyti siuntimo draudimą. Negarantuojame, kad gausime jūsų grąžintą prekę.